Smluvní podmínky
I.
Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu
www.svetpodlah.com
www.svetpodlah.com
ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vztahy při nákupu v internetovém obchodě www.svetpodlah.com mezi kupujícím a prodávajícím.
Prodávajícím se rozumí osoba, která jedná v rámci své obchodní činnosti, dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby. Provozovatel internetového obchodu je osoba Jaroslav Krátký, která je registrovaným podnikatelským subjektem s IČ 28610172, DIČ CZ28610172 (plátce DPH).
Kupujícím spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Kupujícím, který není spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti a která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
Kupujícím spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Kupujícím, který není spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti a která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
Obchodní podmínky jsou součástí uzavřené kupní smlouvy a upravují vztahy mezi internetovým obchodem www.svetpodlah.com, jakožto prodávajícím na jedné straně a kupujícím na straně druhé. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, vše v platném znění.
OBJEDNÁVÁNÍ
Kupující kupuje zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná
o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí e-mailem nebo telefonicky cenu a pravděpodobný termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč (CZK) vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, není tato objednávka realizována.
o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí e-mailem nebo telefonicky cenu a pravděpodobný termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč (CZK) vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, není tato objednávka realizována.
Objednání probíhá pomocí odeslání objednávkového formuláře. Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí informace o jejím zařazení do objednávkového systému. Současně je kopie této informace odeslána na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem při vyplňování objednávkového formuláře či registraci. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s obchodními podmínkami a reklamačním řádem obchodu.
Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).
Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
CENY
V internetovém obchodě www.svetpodlah.com jsou ceny platné v době objednávky.
Zálohy na zboží
U specifického zboží, které je pouze na objednávku, může být požadována nevratná záloha v obvyklé výši 80% z prodejní ceny zboží. O podrobnostech budete při objednání informováni personálem obchodu.
Garance nejnižší ceny
V případě, že kupující bude mít zájem na snížení ceny zboží na základě konkurenční nabídky, je potřeba kontaktovat prodávajícího prostřednictvím emailu info@svetpodlah.com a v emailu uvést informace nutné k ověření této nabídky (tj. informace o prodejci nebo jeho internetové stránky, přesný název zboží, cenu, apod.). Prodávající informace ověří a pokud bude skutečně cena nabízená jiným prodejcem nižší, tak se prodávající pokusí co nejdříve nabídnout kupujícímu minimálně stejně výhodnou nabídku. Zpětná úprava ceny není možná, a proto je nutné kontaktovat prodávajícího před samotným podáním objednávky. Podmínky:
- prodejce musí předmětné zboží nabízet na území České republiky;
- musí se jednat o stejný druh zboží (tj. stejný výrobek od stejného výrobce), zboží musí být ve stejné kvalitě, ve stejném množství, musí být nové, nepoužité;
- na zboží musí být poskytována stejná záruční lhůta a nesmí pocházet z neautorizovaného distribučního zdroje, protože my prodáváme jen zboží od autorizovaných prodejců nebo přímo od výrobců;
- do ceny zboží musí být započteny i související poplatky (dopravné, balné, atd.), případně náklady na tyto související poplatky musí být také srovnatelné.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
V souladu se zákonem č. 367/2000, má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní
od převzetí zboží. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutné splnit níže uvedené podmínky:
od převzetí zboží. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutné splnit níže uvedené podmínky:
- Odeslat e-mail na adresu info@svetpodlah.com s následujícím textem: "Žádám
o jednostranné odstoupení od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) a žádám
o vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:.....................". - Neposílejte zboží na dobírku - takové nebude převzato. Veškeré náklady na zaslání zpět prodejci jsou náklady kupujícího. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět. V případě, že byl přiložen ke zboží také dárkový předmět, musí být navrácen také tento dárkový předmět za dodržení výše uvedených náležitostí.
- Po přijetí a kontrole vráceného zboží a příslušenství Vám vystavíme opravný daňový doklad a zašleme jej na e-mailovou adresu z objednávky. Opravný daňový doklad vytiskněte, doplňte Váš podpis, datum a místo podpisu, a odešlete oskenovaný na e-mail info@svetpodlah.com nebo na adresu kamenné prodejny.
- Dovolujeme si informovat kupující (ze zahraničí), že v případě odstoupení od smlouvy jim mohou být, účtovány náklady spojené s poštovným a vrácením uhrazené částky (vrácená částka může být ponížena o tyto vzniklé náklady).
Možnost odstoupení od smlouvy se nevztahuje:
- na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění.
- na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele.
- na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, (např. podlahové krytiny v rolích upravené na míru), jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
Spotřebitel dále nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je zboží, které nemůže být pro svůj charakter vráceno, jak vyplývá se směrnice Evropského parlamentu a Rady 97/7/ES, o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
- platba v hotovosti při osobním převzetí zboží v prodejně (zboží objednané
v internetovém obchodě www.svetpodlah.com NELZE platit platební ani kreditní kartou), - bezhotovostní platba předem na účet. Bankovní převod a připsání částky na účet prodávajícího může trvat 1 - 5 dnů. Po připsání celkové částky na účet prodávajícího, bude skladové zboží odesláno. Skladové zboží bude při vytvoření objednávky rezervováno a neskladové objednáno.
- na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od kupujícího osoba pověřená přepravcem).
Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
DODACÍ PODMÍNKY
Osobní odběr na prodejně:
Objednané zboží je možné vyzvednout po potvrzení objednávky na adrese prodejny v její běžné prodejní době. Zboží bude rezervováno v prodejně sedm dní. Nedomluví-li
se kupující s prodávajícím jinak, bude objednávka po této době stornována bez předchozího upozornění.
se kupující s prodávajícím jinak, bude objednávka po této době stornována bez předchozího upozornění.
Zaslání prostřednictvím smluvního přepravce:
Kupujícímu bude objednané zboží doručeno přepravní službou TOPTRANS, PPL, případně Českou poštou.
V případě volby bezhotovostní platby předem, bude zboží odesláno kupujícímu první následující pracovní den. O odeslání zásilky informuje prodávající kupujícího prostřednictvím e-mailu nebo SMS.
Pokud nebude adresát zastižen na udané dodací adrese, domluví se s přepravcem
na individuálním doručení. Zásilka může být na depu přepravce uložena deset dní. Pokud není zásilka doručena či vyzvednuta, vrací se po deseti dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme vždy přepravné.
na individuálním doručení. Zásilka může být na depu přepravce uložena deset dní. Pokud není zásilka doručena či vyzvednuta, vrací se po deseti dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme vždy přepravné.
Společnost TOPTRANS nabízí dodatkové služby, které si lze objednat:
TOP-COMFORT
Způsob doručení zásilky včetně výnosu do patra, předpokladem je aktivní asistence příjemce, pouze 1 ks s maximální váhou 100 kg. Příplatek činí 430,- Kč.
TOP-COMFORT Plus
Jedná se o způsob doručení All-Inclusive, kdy zásilka (maximálně 3 ks po 100 Kg pro jednoho adresáta) je doručována 2 pracovníky (řidič + závozník) zcela bez výpomoci příjemce a to přímo na určené místo v bytu (kanceláři apod.), navíc v čase, který si příjemce předem určí. Služba obsahuje telefonickou avizaci, rozbalení a kontrolu výrobku, potvrzení a zpětné odeslání dodacího listu. Příplatek za tuto službu činí 790,- Kč. Služba TOP-COMFORT Plus je poskytována pouze v rámci měst se sídlem depa TOPTRANS.
TOP-PRIVAT
V případě zájmu o dodatkové služby uveďte, prosím, tento požadavek do poznámky v objednávkovém formuláři.
Večerní doručení Vaší zásilky od 16.00 do 20.00 hodin. Tato služba je poskytována bez příplatku, pokud je místo vykládky ve městě se sídlem depa TOPTRANS. V ostatních případech je účtován příplatek 360,- Kč.
TOPTIME
Dopolední doručení Vaší zásilky do 12.00 hodin. Za tuto službu je účtován příplatku dle tarifních podmínek TOPTRANS. Na dotaz Vám bude sdělena výše příplatku.
Střediska TOPTRANS: Praha, Kralupy nad Vltavou, Kolín, České Budějovice, Benešov, Cheb, Plzeň, Beroun, Lovosice, Liberec, Ústí nad Labem, Mladá Boleslav, Pardubice, Hradec Králové, Trutnov, Brno, Uherské Hradiště, Hodonín, Třebíč, Svitavy, Jihlava, Olomouc, Šumperk, Nový Jičín, Ostrava
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu druhu přepravy - zejména z časových důvodů, změna ceny přepravy je závislá na dohodě prodávajícího s kupujícím.
V případě volby konkrétního přepravce, uveďte, prosím, požadovanou přepravní společnost do poznámky v objednávkovém formuláři.